اخبار داروخانهاکسیر سلامتزیبایی و پوست و مو

چگونه پوست سالمی داشته باشم؟

شرکت فرگشت پندار پارسیان (سهامی خاص) مالک برند تخصصی تولید و توزیع محصولات آرایشی و بهداشتی لیاشو (LIASHU) تقدیم می کند:

 چگونه پوست سالمی داشته باشم؟

ژن‌های شما تا حدود قابل توجهی تعیین می‌کنند که پوست شما چقدر در آزمون گذر زمان مقاومت خواهد کرد اما عوامل محیطی نیز نقش مهمی ایفا می‌کنند.

قرار گرفتن در معرض نور خورشید یکی از عوامل سرعت گرفتن پیری پوست است که نه تنها بر ظاهر پوست آثار منفی به جا می گذارد بلکه خطر ابتلا به سرطان پوست را نیز به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.

وقتی صحبت از درمان‌های پوستی به میان می‌آید، اخبار خوب زیادی در دسترس قرار داده شده اند اما انتخاب درمان‌های معتبر و بازشناسی و تشخیص اخبار بااصالت از هوچی گری های سوداگرانه کار چندان ساده ای نیست.

در سونامی اطلاعات و هجوم ادعاهای بی اساس، یکی از راههای ایمن تر، مراجعه به مراجع خبری قابل اعتماد است. در این زمینه، پزشکانی که روش‌های تهاجمی پوست را انجام می‌دهند، باید درباره آنها بررسی و دوباره بررسی کنید.

بازار درمان های پوست، روز به روز داغ تر و گرانتر می شود.

تحقیقات نشان می دهد که آمریکایی ها سالانه حدود 5 میلیارد دلار یا بیشتر برای محصولات مراقبت از پوست و محصولات ضد پیری هزینه می کنند. تعداد روش های زیبایی کم تهاجمی سالانه در ایالات متحده برای بهبود ظاهر پوست، مانند لایه برداری شیمیایی، پرکننده ها و لیزرها به بیش از 16 میلیون مورد افزایش یافته است.

اگرچه مردم به ندرت از پوست خود قدردانی می کنند، اما این بسیار بیشتر از راهی برای نگه داشتن استخوان ها و بافت ها است. این بزرگترین اندام بدن است که حدود 4 کیلوگرم وزن دارد و مدیریت چندین عملکرد را برعهده دارد که همگی در راستای حفظ سلامتی بدن است.

پوست یک سد دفاعی تشکیل می دهد و از اندام های داخلی شما در برابر مهاجمان خارجی مانند باکتری ها و ویروس ها محافظت می کند. اما این فقط یک دیوار غیرفعال نیست. در بیرونی ترین لایه پوست، سلول ها به طور فعال عفونت ها را دفع می کنند و دفاع خط مقدم سیستم ایمنی را تشکیل می دهند.

اهمیت مراقبت از پوست

با بالا رفتن سن، پوست شما در پاسخ به عناصر محیط بیشتر از گذشته دچار «ساییدگی و پارگی» می شود. از سویی دیگر، آسیب ناشی از قرار گرفتن در معرض نور خورشید، به عنوان پیری نور شناخته می‌شود و باعث ایجاد چین و چروک، خطوط، لکه‌های قهوه‌ای، خشکی پوست و حتی سرطان پوست می‌شود که در این زمینه بخصوص، حفاظت ویژه از نور خورشید را ضروری می سازد.

در طول سال‌ها، استرس‌ها و عادتهای آسیب زا و انواع مواجهه‌های روزانه نیز می‌توانند رنگ، بافت و کانتور پوست شما را تغییر دهند.

به همین دلیل است که مراقبت از پوست به معنای مراقبت از تمامیت بدن است و اگر از پوست خود نگهداری مناسب انجام دهید، پوست هم از سلامتی شما مراقبت خواهد کرد.

مراقبت روزانه شامل تمیز کردن مناسب پوست و استفاده از محصولات مراقبت از پوست مانند کرم های ضد آفتاب و مرطوب کننده ها است.

جهت استفاده از محصولات لیاشو اینجا کلیک کنید.

فروشگاه

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا