اخبار داروخانهاکسیر سلامتزیبایی و پوست و مو

هنر کانتورینگ: برجسته سازی و بهینه سازی

هنر کانتورینگ: برجسته سازی و بهینه سازی برای دستیابی به چهره ای بی عیب و نقص

تکنیک های هایلایت و کانتورینگ امروزی به شما این امکان را می دهد که بینی را باریک نشان دهید، استخوان گونه ها را تقویت کنید، چشم ها را متجلی کنید و با یکی دو ضربه برس، به صورت زیبای خود حجم ببخشید.

هنرمندان آرایش، معجزه‌گرانی هستند که ساختار صورت مشتریان خود را در جهت زیبایی تقویت می‌کنند و از طریق کانتورینگ و هایلایت، ظاهری ایربراش ایجاد می‌کنند.

کانتور کردن و برجسته کردن صورت باعث دگرگونی و مبدل کردن، مکمل سازی و استتار می شود و بر بهترین ویژگی های صورت ما تأکید می کند و در عین حال ویژگی های کمتر مورد علاقه ما را از نگاه دور می سازد و این اقدامات جادویی با هنر فونداسیون، کانسیلر، کرم کانتورینگ، پودر، و البته چشم فهیم یک آرایشگر ماهر انجام می شود.

شش مرحله برای کانتورینگ و برجسته سازی بی عیب و نقص
مرحله 1. لوازم این کار را درست انتخاب کنید.

با لوازم آرایشی زیر شروع کنید:

  1. فونداسیون مایع متناسب با رنگ پوست
  2. فونداسیون مایع، کرم کانتورینگ یا کانسیلر که یک تا دو درجه روشن تر از رنگ طبیعی پوست است.
  3. پودر گیر
  4. برنزه ساز یا رژگونه نرم
  5. یک برس یا اسفنج پایه
  6. برس پودر کابوکی
  7. یک برس کانسیلر
مرحله 2. پوست را آماده کنید.

فونداسیونی که به بهترین وجه با رنگ پوست هماهنگ است را روی صورت تمیز و مرطوب بمالید. فونداسیون را تقریباً در نیمه پایین گردن مخلوط کنید.

مرحله 3. برجسته کنید.

کانسیلر یا فونداسیون سبک تر را با فونداسیون معمولی پشت دست خود مخلوط کنید. با استفاده از برس کانسیلر، رنگ زیرسازی روشن تر را به ناحیه T، زیر چشم و بالای استخوان گونه بزنید.

سپس یک خط کوچک از همان رنگ فونداسیون را در امتداد خط فک اعمال کنید.

مرحله 4. مخلوط کنید.

با استفاده از یک برس یا اسفنج آرایشی، فونداسیون روشن‌تر را مخلوط کنید تا جایی که هیچ نشانه‌ای از مرزبندی بین زیرسازی روشن‌تر و تیره‌تر وجود نداشته باشد.

مرحله 5. کانتور.

با استفاده از فونداسیون تیره تر، آن را روی دو طرف بینی، زیر استخوان گونه و اطراف خط مو قرار دهید. آنقدر هم بزنید تا هیچ نشانه ای از مرزبندی وجود نداشته باشد.

مرحله 6. ظاهر را تنظیم و تکمیل کنید.

پودر تکمیل کننده را به آرامی روی صورت مالیده تا آرایش صورت بگیرد و درخشندگی اضافی از بین برود. رژگونه یا برنزه را روی سیب های گونه بزنید و به سمت بالا و به سمت شقیقه ها برس بزنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا