اخبار داروخانهاکسیر سلامتزیبایی و پوست و موگفت و گو

محصولات شگفتانه لیاشو در راه است

در دنیای پر رقابت صنعت زیبایی و مراقبت از پوست و مو، شناخت محصولات و تولیدکنندگان آن، کار چندان آسانی نیست و اگر روشنایی مصاحبه ­ها و نشر اطلاعات معتبر در میان نباشد، انتخاب ها بر اساس تبلیغات گیج کننده برندهای ناشناس رقم خواهد خورد.

شرکت پندار فرگشت پارسیان مالک برند تخصصی تولید و توزیع محصولات آرایشی و بهداشتی لیاشو با چندین شعبه فعال در کشورهای سرآمدی همچون فرانسه و ایتالیا، از بسیاری تولیدکنندگان متمایز شده است.

این شرکت با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و عصاره های طبیعی، به خلق کرم ها و شامپو هایی روی آورده که به کمک زیبایی و سلامت پوست آمده و به موی مصرف کنندگان خود صحت و شادابی می بخشد.

تیم متخصص لیاشو از آزمایشات دقیقی برای تضمین ایمنی و کیفیت بالا استفاده می کند و با بهره مندی از فناوری های نوآورانه، به روز رسانی های منحصر بفرد را برای محصولات خود دنبال می کند. لیاشو با اعتماد به بازخورد مثبت مشتریان و شرکت در کنفرانس های صنعتی، تحقق آرمان های صنعت زیبایی را عینی می کند.

مدیر عامل شرکت لیاشو، آقای دکتر «سعید عباسی» از زمان تاسیس این شرکت، تلاش های زیادی برای توسعه و ترویج محصولات انجام داده است.

دکتر عباسی از روند تحولاتی که در عرصه زیبایی و مراقبت پوست و مو رخ داده، توضیح می‌دهد و نکات کلیدی را برای موفقیت شرکت خود مطرح می‌کند.

در مصاحبه ای با مدیر عامل شرکت لیاشو، همراه باشید تا از سیاست های گذشته، حال و آینده این شرکت موفق و پیشرو مطلع شوید.

چه چیزی شرکت شما را از سایر تولید کنندگان کرم و شامپو در بازار متمایز می کند؟

من به عنوان مدیر عامل شرکت، با افتخار می گویم که استفاده از مواد اولیه باکیفیت در محصولات را در اولویت قرار داده ایم. کرم‌ها و شامپوهای ما با عصاره‌های طبیعی و روغن‌های ضروری ساخته شده‌اند که پوست و مو را تغذیه و جوان می‌کنند و ما را از رقبایی که ممکن است از مواد شیمیایی خشن استفاده کنند متمایز می سازند.

چگونه از ایمنی و کارایی محصولات خود اطمینان حاصل می کنید؟

یک تیم متخصص و سختگیر داریم که همه محصولات ما را به دقت آزمایش می کنند تا مطمئن شوند که بالاترین استانداردهای ایمنی و کیفیت لحاظ شده باشد. محصولات ما تحت آزمایشات گسترده ای قرار می گیرند و توسط متخصصان پوست آزموده شده اند تا اطمینان حاصل شود که برای انواع پوست و مو ایمن و موثر هستند.

آیا می توانید در مورد مواد اولیه یا فناوری های نوآورانه مورد استفاده در محصولات خود به ما بگویید؟

ما دائماً در حال تحقیق و توسعه فرمول های جدید هستیم تا در خط مقدم صنعت باقی بمانیم. برخی از محصولات ما حاوی ترکیبات خلاقانه ویژه  مانند اسید هیالورونیک برای آبرسانی، کلاژن برای سفت کردن و بیوتین برای تقویت مو باشد.

ما همچنین از فناوری‌های پیشرفته مانند microencapsulation برای رساندن مواد فعال به عمق پوست و فولیکول‌های مو استفاده می‌کنیم.

انعکاس نظرات مشتریان سابق با مخاطبین محصولات، کمک به انتخاب افرادی است که می خواهند محصول بهتری را به خانه ببرند. شما قصد به اشتراک گذاری این اطلاعات مفید را ندارید؟

بسیاری از مشتریان ما در مورد تأثیرات متحول کننده کرم ها و شامپوهای ما هیجان زده می شوند. بسیاری پس از استفاده از محصولات ما پوست نرم تر، صاف تر و موهای سالم تر و درخشان تر را گزارش کرده اند. ما به بازخورد مثبتی که دریافت می کنیم افتخار می کنیم و به ارائه محصولات با کیفیت به مشتریان خود ادامه می دهیم.

چگونه پا به پای روندهای صنعت زیبایی و مراقبت از پوست و مو حرکت می کنید؟

ما شعبه هایی در فرانسه و ایتالیا و جاهای دیگر داریم و از نزدیک ترجیحات مصرف کنندگان و روند بازار را بی وقفه بررسی می کنیم تا یقین حاصل شود که محصولات ما در نوآوری های زیبایی و مراقبت از پوست پیشتاز هستند.

ما در کنفرانس‌های صنعتی شرکت می‌کنیم، با کارشناسان برجسته همکاری می‌کنیم، و تحقیقات بازار را انجام می‌دهیم تا مطلع تر و جلوتر از منحنی پیشرفت باشیم.

آیا می توانید در مورد راه اندازی محصولات یا همکاری های آینده به ما بگویید؟

ما مشتاقیم اعلام کنیم که چندین محصول جدید در خط تولید داریم که معتقدیم صنعت زیبایی و مراقبت از پوست را متحول خواهد کرد. منتظر فرمول‌های نوآورانه و همکاری‌های هیجان‌انگیز لیاشو باشید که روال زیبایی شما را به سطح بالاتری ارتقا می‌دهد.

مطالب مشابه

چگونه پوست سالمی داشته باشم؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا