مطالب ویژه

اتاق کار ماهنامه آفتاب سلامت آماده انتقال به دفتر اسپانسری است که با مجله قرارداد همکاری 10 ساله منعقد سازد

ماهنامه آفتاب سلامت و سایت خبری مربوطه با ۱۵۰۰۰ هزار بازدید روزانه آماده همکاری مطبوعاتی با داروسازی ها و مراکز پخش دارو است.

تاسیس سایت پرجاذبه ای برای مخاطبین شرکت ها با حضور تیمی حرفه ای که در صنعت دارو، سوابق مطبوعاتی موثر و مستند داشته باشند، زمینه ساز رونق هر چه بیشتر فعالیت ها و منعکس کننده خدمات ارزنده آن شرکت است.

سایت قانونی آفتاب سلامت، پس از عبور از مراحل مختلف ثبت نام در معاونت مطبوعاتی، موفق به اخذ مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شده و در دامنه یاد شده آماده فعالیت مطبوعاتی محوله است.

درصورت تمایل به استفاده از این مجوز و سایت خبری، ارتباط رسانه ای شرکت با مشتریان بالفعل و بالقوه ‏آسانتر و موفق ترخواهد شد و چنین رویکردی از عوامل مهم تعالی در هر سازمانی است.‏

شرکت های دارویی اعم از تولیدکننده، واردکننده و شرکت های پخش دارو ماهیانه مبالغ ‏قابل توجهی صرف تبلیغات و  انتشار آگهی در رسانه ها و نشریات می کنند و همچنین به ‏چاپ کاتالوگ و بروشورها مبادرت می ورزند که خود از هزینه های هنگفت تبلیغ در سایر رسانه ها و کیفیت نازل تبلیغات عاری از مسئولیت مطلع هستید.

بسیاری از این هزینه ‏ها بخاطر اشباع ذهن مشتری و بی میلی مخاطب اصلی و عدم رخنه پیام در ذهن خریدار، ‏هرز  رفته و اهداف اصلی را برآورده نمی کنند در حالی که چاپ اخبار و گزارشات در رسانه خودی، برحسب خواست ‏صاحبین آگهی پیش رفته و پیام های مورد نظر اعم از فیلم های خبری و گزارشات مکتوب به اذهان گیرندگان اصلی پیام ‏منتقل می شود.‏

در صورتی که انجام این فعالیت را برای شرکت تحت امرتان مفید تشخیص دادید ‏خوشحال می شوم توضیحات تکمیلی را در اجرایی کردن این پروژه معروض دارم.

https://t.me/hoseini1357

hoseinibox@yahoo.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا