مسیر سلامت

فاجعه های زیست محیطی و سنگرهای آخرالزمانی

ذرات پلاستیکی به آسمان قطب شمال رسید

در حالی که از آسمان قطب شمال، ذرات ریز پلاستیکی می بارد و آب دریاها به شکلی بی سابقه در حال بالا آمدن است، اسکات والدمن Scott Waldman از روزنامه نگاران حرفه ای حوزه آب و هوا در یک افشاگری مستند، عنوان کرد کاخ سفید از مسببین اصلی آلودگی های صنعتی، بشدت در تلاش است افکار عمومی را از دنبال کردن تغییرات خسران بار آب و هوایی بازداشته و به سمت و سوی دیگری معطوف دارد.

او در این راستا عزل و نصب های لابی گرانه و فرمایشی در مطبوعات و رسانه ها را دنبال کرده و سانسور محتوایی را در موارد مختلفی در گزارش خود به مخاطبین اثبات میکند.

به طور مثال نیویورک تایمز در ماه مه ۲۰۱۹ گزارش داد، به آژانس خود دستور داده است دامنه الگوهای آب و هوایی خود را محدود سازد و پیش بینی های آینده را در مورد تأثیر تغییرات آب و هوایی فراتر از سال ۲۰۴۰ انجام ندهد چون اینگونه گزارشات می تواند گمراه کننده باشند.

ترامپ: امور تشریفاتی زیست محیطی به رتبه اقتصادی امریکا آسیب می زند

والدمن، در راستای اهمیت منافع شهروندان می گوید میلیونها نفر مردم ساحل نشین، جان و مالشان در مخاطره بوده و میلیاردها دلار خسارت متوجه آنان است اما دونالد ترامپ به منافع سرمایه گذاران صنعتی اهمیت بیشتری داده و عنوان می کند که ما یکی از پنج اقتصاد برتر جهان هستیم و امور تشریفاتی زیست محیطی باعث پایین آمدن رتبه اقتصادی کشورمان خواهد شد.

مخاطب این اخبار نگران کننده و آخرالزمانی از خود می پرسد مگر این افراد و خانواده هایشان ساکن این سیاره نیستند؟

آنها چگونه می توانند نسبت به تغییرات آب و هوایی و آلاینده های محیط زیست تا این حد بی تفاوت باشند و نه تنها در صدد خاموش کردن این آتش خانمانسوز نیستند بلکه با تصمیمات ضد محیط زیستی خود بر این آتش می دمند.

شاید با تعقیب اقدامات خصوصی افرادی که خود را صاحبان ژن برتر می دانند به این نتیجه برسیم که آنان از رشد فزاینده جمعیت بشر بشدت نگران هستند و می خواهند سیاره بی نظیر کره زمین را برای ادامه حیات نسل خود خلوت کنند.

بسیاری از شخصیت های برجسته بین المللی و سرمایه داران بزرگ و سرشناس به طراحی پناهگاه های مخفی خود مشغول شده اند تا در صورت بروز خطری جهانی خانواده و وابستگان خود را در آن مکان امن مستقر کنند. گری لینچ، مدیر شرکتی ساختمانی در تگزاس می گوید در سال ۲۰۱۷ تعداد مشتریانی که برای پناهگاه های زیرزمینی فوق پیشرفته آن ها درخواست داده اند در مقایسه با سال ۲۰۱۵ افزایش ۷۰۰ درصدی داشته است و مقدار فروش در این کمپانی تنها از زمان آغاز به کار رئیس جمهور جدید ایالات متحده سه برابر شده است.

سنگرهای آخر الزمانی

بسیاری از ثروتمندان به اندازه ی یک سال یا حتی بیشتر مصرف ساکنان خود مواد غذایی ذخیره کرده اند و برخی دیگر نیز دارای باغچه های هیدروفونیک هستند که از آن ها برای تامین بخشی از مایحتاج غذایی ساکنان استفاده خواهد شد.

یکی از این سازه ها که توسط کمپانی «Vivos xPoint» ساخته شده در نزدیکی بلک هیلز در داکوتای جنوبی قرار دارد.

این پناهگاه زیرزمینی بزرگ، تسهیلات عمومی یک شهر کوچک مانند سالن سینما، کلاس های درسی، باغ های هیدروفونیک، کلینیک درمانی، سونا و باشگاه ورزشی مجهز است.

برخی از میلیاردرها ترجیح می دهند روزهای پایانی را در پناهگاههای جمهوری چک سپری کنند. آنها به سراغ شرکت ساختمانی The Oppidum رفتند که برای جذب سرمایه، قصرهای زیرزمینی با شکوهی بنا کردند که به پناهگاه میلیاردرهای جهان معروف شده است.

 ساخت این مجموعه فوق امنیتی توسط گروهی مشترک از مهندسان اهل چکسلواکی و اتحاد جماهیر شوروی سابق از سال ۱۹۸۴ آغاز شده و پس از ۱۰ سال به پایان رسیده است. این مجموعه اکنون دارای ساختمان های روی زمین و یک فضای بزرگ ۷۱۶۰ متر مربعی در زیر زمین است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا