تفسیر سلامت

زنی که از کودکی در کما بود، در بیمارستان ‏Hacienda‏ مادر ‏شد ‏

به گزارش آفتاب سلامت Bill Timmons مدیرعامل یک مرکز اقامتی-درمانی در آمریکا پس از آن که یکی از بیماران در کما و بیهوشی مطلق ، باردار شد و زایمان کرد، استعفا داده است. پلیس در حال تحقیق پیرامون جرم تجاوز جنسی در هسیندا است و اعضای هیئت مدیره تعهد دادند که نهایت همکاری را با پلیس و مامورین امنیتی داشته باشند.

پلیس آریزونا در آمریکا ناتان ساترلند Nathan Sutherland یک مرد ۳۶ ساله را بازداشت کرده و می‌گوید نتایج تحقیقات نشان می‌دهد او مظنون اصلی “تجاوز جنسی” به زن بیماری است که در وضعیت نباتی به سر می‌برد اما باردار شده و ماه گذشته زایمان کرده است.

ناتان ساترلند، ۳۶ ساله، پرستاری است که گفته شده در روزهای باردار شدن این بیمار ۲۹ ساله در کلینیک هاسیندا از او مراقبت می‌کرده است.

پلیس آقای ساترلند را به اتهام تجاوزجنسی و همچنین آزار فرد بی‌دفاع بازداشت کرده است.

زن ۲۹ ساله‌ای که از دوران خردسالی در این کلینیک تحت مراقبت‌های ویژه قرار داشت روز ۲۹ دسامبر گذشته زایمان کرد و یک پسر به دنیا آورد. نوزاد هم اکنون به خانواده این زن، که هویتش فاش نشده تحویل داده شده است.

کارمندان این کلینیک پیش‌تر گفته بودند که هرگز از باردار شدن این بیمار خبر نداشتند چرا که او ناتوان از برقراری ارتباط است و اختلال ذهنی بسیار شدید دارد. پرستاران تنها چند روز مانده به موعد زایمان متوجه وضعیت حاملگی وی شدند.

پس از تولد این نوزاد پلیس تحقیقات برای یافتن مظنون را آغاز کرد و از همه کارمندان مرد این کلینیک نمونه دی‌ان‌ای گرفت.

رئیس پلیس شهر فونیکس آریزونا، جری ویلیامز، اظهار داشت کارآگاهان با استفاده از روش های سنتی پلیسی مظنون را شناسایی کرده اند.

پلیس می‌گوید آقای ساترلند که یک پرستار با پروانه رسمی در این کلینیک است در دورانی که بارداری روی داده مسئول مراقبت از بیمار بوده است.

این رویداد به استعفای مدیرعامل کلینیک هاسیندا انجامید و این کلینیک پروتکل‌های مراقبتی خود را هم تغییر داده به طوری که اکنون هیچ پرستاری مردی بدون حضور یک زن نمی‌تواند وارد اتاق بیماران زن شود.

در همین حال گزارش شده که دو نفر دیگر از مسئولین این کلینیک هم این هفته از کار برکنار شده‌اند.

همزمان گروهبان تام تامپسون از پلیس شهر فونیکس اظهار داشت حال نوزاد پسری که تولد یافته، کاملا خوب است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا