مطالب ویژهنقد کاربردی

اظهارات همسوی بیل گیتس ۱۳ ماه پس از طرح تشکیل سازمان غذا و داروی آسیا توسط دکتر روح الله حسینی

قاره ای با فراموشی فراگیر خودباوری ملی

به گزارش آفتاب سلامت وسایل ارتباط جمعی غربی در راستای حفظ اقتدار موکلین خود، با القائات تکرارپذیر و برگرفته از هیپنوتراپی رسانه ­ای، افکار عمومی جهان را تحت سیطره­ خود گرفته است و سازمان­ های ذی نفع را در نزد دریافت­ کنندگان پیام، اسطوره جلوه می­ دهند.

سازمان غذا و داروی آمریکا یکی از این مراکز بزک شده است که با حمایت رسانه­ های قدرتمند آمریکایی، به پادشاه خودخوانده ­ی عرصه ­ی غذا و داروی جهان مبدل شده است. بسیاری از مراکز بزرگ دارو و تجهیزات پزشکی، طبق یک رسم نانوشته در پیشگاه این پادشاه پوشالی زانو زده و از او نشان فعالیت دریافت می­ کنند و به سینه می­ زنند.

آسیب شناسی FDA آمریکا توسط دکتر سید روح الله حسینی

بهمن ماه سال گذشته بود که دکتر سید روح الله حسینی مدیرعامل هلدینگ دارویی یاسین، تاییدیه ­ی FDA آمریکا را مورد آسیب­ شناسی قرار داد و سپس طرحی اجرایی ارائه کرد تا با حمایت وزارت امور خارجه و وزارت بهداشت، تاسیس سازمان غذا و داروی قاره­ای با محوریت کشورهای قدرتمند آسیایی مورد بررسی قرار گیرد.

علاوه بر آن، طرح مذکور به صورت ترجمه شده به وزارت امور خارجه­ ی چین، روسیه و هند به پایتخت کشورهای مذکور ارسال گردید.

قریب به اتفاق خبرگزاری­ های ایران، این طرح خلاقانه را پوشش دادند و مطبوعات مرتبط با بهداشت و پزشکی، اعم از روزنامه­ ها و نشریات دیگر، به بازنشر آن پرداختند.

پیرو این استقبال رسانه­ ای، برخی ناباوران عنوان کردند چگونه کشورهای عقب افتاده ­ی آسیایی می­ توانند جای FDA آمریکا را پر کنند؟ اجرای چنین طرحی غیرممکن است.

اخیرا فیلم مصاحبه ­ی بیل­ گیتس مورخ ۲۵ ژانویه ۲۰۱۸ با خبرگزاری بلومبرگ در همین ارتباط در کانال ماهنامه­ ی پزشکی آفتاب سلامت قرار داده شده است:

https://t.me/aftabesalamat

اظهارات بیل گیتس ۱۳ ماه پس از طرح تشکیل سازمان غذا و داروی آسیا توسط دکتر روح الله حسینی

بیل­ گیتس پس از گذشت بیشتر از یک سال، حکومت بلامنازع FDA آمریکا در جهان را آسیب­ شناسی کرد و تشکیل سازمان غذا و دارویی جدید را ضروری عنوان داشت.

مالک مایکروسافت با گزارش مخارج چند ده میلیارد دلاری ­اش در عرصه­ ی بهداشت و سلامت جهان، وعده می­ دهد برای تسهیل دسترسی بیماران چینی به داروهای مورد نیاز، قصد ارتقا سطح استاندارد در سازمان غذا و داروی چین را دارد.

او عدم قدرت مالی هند و چین در پرداخت ۱۰ هزار دلار هزینه­ ی مراقبت ­های بهداشتی برای هر شهروند را تطبیق ­ناپذیری استانداردهای اروپا و آمریکا برای سایر نقاط جهان دانست.

این در حالی است که بعد از مصاحبه­ ی بیل­ گیتس، بسیاری لب به نکوهش سیاست ­های غذا و داروی آمریکا گشوده ­اند در حالی که محافظه­ کاری ­های بیل­ گیتس مانع از آسیب­ شناسی در خور توجهی از سوی وی شده است.

بررسی اظهارات بیل­ گیتس، معلوم می­دارد که او اقدامی فقیرنوازانه و نیکوکارانه از سوی یک بنیاد خیریه را نوید داده است اما اصل و اساس طرح مهندسی شده ­ی دکتر روح الله حسینی بر خودباوری ملی کشورهای آسیایی استوار است.

آفتاب سلامت از شما دعوت می­ کند طرح و اظهارات اجرایی دکتر روح الله حسینی که مورخ  شانزدهم ژانویه ۲۰۱۷ در رسانه­ های ایران به طور وسیع انعکاس یافت را مطالعه کرده با اظهارات بیل­ گیتس که مورخ ۲۵ ژانویه ۲۰۱۸ بیشتر از یک سال بعد در اجلاس داوس مطرح شد مقایسه فرمایید:

مسخ ­شدگی و فروپاشی خودباوری در مقابل جهان غرب را با تاسیس«سازمان غذا و داروی آسیا» مداوا کنیم

دکتر «سید روح الله حسینی» مدیرعامل هلدینگ­ دارویی یاسین در گفت‌گو با خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری فارس گفت:وزارت بهداشت آمریکا حکم­رانی بر جهان پزشکی و دارویی را در تمام جغرافیای کره­ ی زمین، جزو حقوق بدیهی خود می ­داند.

وی تصریح کرد: شرکت­ های عظیم داروسازی در آمریکا، جسم انسان­ ها را حتی پیش از تولد آماده ­ی مصرف داروهای خود می­ کنند.

این فعال دارویی مکانیزم تولید ثروت شرکت­ های داروسازی چندملیتی را به رگ­ های عظیم و گسترده ­ای تشبیه کرد که تمام کره ­ی زمین را در برگرفته­ اند و همه­ ی ساکنین جهان را به مواد شیمیایی خود معتاد کرده ­اند.

سید روح الله حسینی گفت: رسانه ­های تحت کنترل آمریکا، پیش ­بینی ­های بدبینانه­ ای درباره­ ی آینده ­ی کره ­ی زمین منتشر می ­کنند. آن­ها دو سوم جمعیت فعلی کره ­ی زمین را خارج از تحمل محیط زیست عنوان کرده و آن را یک تهدید جدی علیه حیات خود می ­دانند و از اتمام منابع کره­ ی زمین و نابودی زندگی بشر حرف می­زنند.

حسینی ادامه داد:

وقتی آن­ها از واژه ­ی بشر استفاده می­ کنند منظورشان گروه برگزیده ­ای از میلیاردرها و وابستگان نسبی و سببی آن­هاست. چرا که بر اساس مستندات آماری می­بینیم گاه برای تست یک داروی ناآزموده از جان شهروندان آمریکایی مایه می­ گذارند.

این تحلیل­گر رویدادهای پزشکی و دارویی با ذکر مثالی ادامه داد: وزارت بهداشت آمریکا به یکی از شرکت­ های دارویی خود اجازه داد فرمولاسیون ناقص و ناآزموده ای به نام «وایاکس» را بدون طی مراحل متعارف بر روی بیماران مبتلا به آرتروز بیازماید.

در این آزمون مرگ­بار ۶۰ هزار شهروند آمریکایی جان خود را از دست دادند و حدود ۱۳۰ هزار مورد حمله ­ی قلبی و سکته مغزی ثبت شد. شرکتی که وایاکس را ساخته بود، بیش از ۱۱ میلیارد دلار سود کرد. این شرکت با پرداخت ۹۵۰ میلیون دلار جریمه­ ی داوطلبانه به دولت آمریکا و ۴ میلیارد دلار غرامت به قربانیان وایاکس، بر جنایات شگفت­ انگیز خود سرپوش گذاشت.

اروپا با بررسی پرونده­ های غیرقابل اطمینان FDA علیه مصرف­ کنندگان دارو، عکس­ العمل نشان داد و با تاسیس تشکیلات نظارت بر غذا و داروی اتحادیه اروپا، راه محتاطانه­ ای در مقابل تحمیلات پزشکی و دارویی FDA در پیش گرفت.

حسینی اظهار داشت: متاسفانه شعارهای ضد امپریالیستی ما بیشتر به یک ژست تبدیل شده و در مقام عمل اکثرا در رویای کسب مهر تایید FDA و بعضا غذا و داروی اروپا هستند.

این فعال دارویی عنوان کرد: ما می­ توانیم مسخ­شدگی و فروپاشی خودباوری در مقابل جهان غرب را با تاسیس غذا و داروی آسیا مداوا کنیم.

ما می­ توانیم با دعوت از کشورهای آسیایی، دانشمندان علم پزشکی و داروسازی را در قالب سازمانی قاره­ای جهت نظارت بر غذا و دارو در کشورمان سازماندهی و سامان­ بخشی کنیم و پس از آن با بر طرف کردن موانع تبعیض در صادرات، اقتصاد داروسازی­ های خودی را تقویت کرده و این بار با نگاهی رها شده از تحمیلات، به مقوله ­ی درمان بیندیشیم. بسیاری از دانشمندان پزشکی اعتقاد دارند بیماری­ های توان­فرسایی که گریبان بشر امروز را گرفته، با سیاست­ های آزموده شده ­ی شرکت­ های چند ملیتی درمان­پذیر نیستند. آن­ها بیشتر به تثبیت درآمدهای نجومی خود می ­اندیشند تا درمان دردهای بیمارانی که به زعم آنان باعث خاموش شدن ماشین تولید پول­شان خواهد شد.

پیشنهاد مدیرعامل یک شرکت داروسازی ایرانی به دو وزارتخانه ­ی بهداشت و امور خارجه ایران
تاسیس «سازمان غذا و داروی آسیا» با حضور «ایران»، «روسیه» و «چین»
دکتر «سید روح الله حسینی»، تحلیل­گر رویدادهای دارویی و پزشکی و مدیر عامل هلدینگ دارویی یاسین، چندی پیش در راستای ضرورت تاسیس «سازمان غذا و داروی آسیا» اظهاراتی عنوان کرد که در این مجال، ساز و کار اجرای چنین طرح بزرگی را پیشنهاد کرده است.

دکتر حسینی گفت: بعضی از بایدها و نبایدهای قلدرمآبانه ای که در دنیا به عنوان قانون به جهان تحمیل کرده­ اند، در ذهن کرنش­گران به بدیهیات کاذب مبدل شده است.

فقط یک سازمان مرضی ­الطرفین، غیرذینفع و صرفا دانش­ بنیان می­ تواند به محصول یک شرکت داروسازی در کشورهای دیگر مجوز و استاندارد تفویض کند.

چرا باید یک معاونت در وزارت بهداشت آمریکا، داعیه­ ی تصدی بر کشورهای جهان را داشته باشد؟

در سایت دولتی آمار، متعلق به کشور آمریکا، عنوان شده ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در صنایع داروسازی آمریکا امرار معاش می­ کنند.

بر حسب اطلاعات همین سایت دولتی، فقط ۶ کمپانی برتر آمریکایی، عرضه کننده ­ی ۴۰ درصد از صادرات دارو در جهان هستند. صنایع داروسازی آمریکا در سال ۲۰۱۴ رقم تولید داروهای خود را به ۳۶۵ میلیارد دلار رسانده است.

صاحبین این صنایع ثروت ساز، این شاغلین میلیونی و آمار نجومی پول و صادرات شگفت­ آور داروهای آمریکایی توسط همین معاونت وزارت بهداشت تحت عنوان FDA مدیریت و ضبط و ربط می ­شود.

آیا نهادی دولتی را می ­توان یافت که منافع ملت­ های دیگر را به منافع مردم خود ترجیح دهد؟ پس چرا باید داروسازی­ های جهان برای دریافت مجوز داروهای خود در صف FDA بایستند؟ به او باج بپردازند و تبعیض­ ها و سیاست های خودنوازانه وی را تاب بیاورند؟

ما می توانیم

ما می­ توانیم با دعوت از مسئولین وزارت بهداشت و امور خارجه کشورهای تجدید نظرطلبی چون «روسیه» و «چین»، مقدمات تاسیس «سازمان غذا و داروی آسیا» را فراهم سازیم.

ساز و کار و روش اداره و تنظیم اساسنامه فعالیت این مرکز نظارتی و دانش­ بنیان، طی نشست هایی هم اندیشانه، مشخص و معلوم می­ شود.

مسئله ­ی مهم فقط آسیب­ شناسی این کرنش بین­ المللی در برابر وزارت بهداشت آمریکاست که معلوم نیست این ذلت مستعمره وار بر اساس کدام توافق ناعادلانه به یک روال خدشه ­ناپذیر بین­ المللی مبدل شده است؟

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا